torsdag 25 oktober 2012

Ja, se det snöar trallalalalaaaa

Nu snöar det!!! Jag har inte skiftat till vinterdäck ännu, så i morgon får jag ta det lugnt på jobbet! Hoppas att alla andra också gör det!

Ska bli kul att se hundarnas reaktion när vi släpper ut dem för sista kisserundan. Nu har det snöat så pass mycket att det är vitt på marken =)

Idag var jag riktigt klumpig när jag skulle fixa pannkakor till middag, jag glömde äggen - det blev bara pannkaka av det hela. Men tillslut blev det rätt och gott =)

Har haft en lugn vecka på jobbet och nästa vecka blir det väl ännu lugnare, då skolorna har höstlov... ibland är det jobbigt att ha en provisionsbaserad lön. Pratade med chefen idag förresten och han sa att vi har ett jubileum att fira i november, då har jag jobbat hos honom i 10 år! Undrar om det är dags att göra något helt annat nu kanske? =). Drömvinsten på Lotto har fortfarande inte gått än. Jag ska självklart spela på lördag!

Funderar på att gå på bio på lördag och kolla nya James Bondfilmen. Har inte varit på bio på evigheter =)

Några ord från Nalle Puh, en väldigt klok björn:

"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting."
Källa: Nalle Puh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar