söndag 27 januari 2013

Ett år äldre.....

.....har jag hunnit bli sen sist. Födelsedagen firades med middag på en lokal restaurang i Västerhaninge, mina barn bjöd mig och Robban! Snällt av dem =)

Kylan är över för den här gången! Rätt skönt faktiskt, då vi vissa dagar hade så lite som 16 grader varmt här i Torpet! Burr!

Vi har varit runt och kollat bil i helgen. Robban ska ha en ny, han fick för sig att sälja sin röda fara i fredags och det gick ju bra, det kom hit en kille från Värmland och köpte den direkt! Så nu får han köra hundbilen tills han hittar något nytt. Själv kollade jag på en Hyundai i30 och blev jättekär! Spara, spara, spara =)

Jag har fått en ny hund! Nä, inte riktigt - men sen Iris blivit nästan 4 kilo lättare så springer hon runt och busar som en unghund. Hon haltar mindre och är inte lika stel när hon sovit. Fantastiskt vad lite viktminskning kan göra!

Hundträningen går framåt. Vi kämpar på, men längtar efter varmare väder så att vi kan börja träna utomhus igen. Måste börja träna in platsliggning med andra hundar, samt få ordning på framförgåendet.

Så var det söndag igen. Den här helgen har sprungit iväg....... önskar att helgerna kunde vara längre!
Typ, måndag-söndag vore bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar