lördag 19 januari 2013

Burrrrrrr!

Vaknade upp till -22 grader! Riktigt kyligt ute nu! Promenaderna med hundarna blir inte speciellt långa, då de drabbas av köldkramp i tassarna. Stackars små! Katten går ut och kissar och bajsar på tre röda, sen vill han in igen =) Vi är inte vana vid den här kylan!

Hmm, tänkte ladda upp en liten film från gårdagens promenad, men det lyckades inte. En ny funktion i bloggprogrammet som jag måste lära mig. Återkommer med den vid ett senare tillfälle då.

Hundträningen har jag inte hunnit med pga jobbet den här veckan. Försöker träna inne, men är rätt trött och irriterad på kvällarna, så det känns rätt meningslöst..... Men - imorgon är det dags för en privatlektion hos Lotta Linusson! Det ska bli skoj! Hoppas på  många tips och idéer för att öka inspirationen i träningen igen =)

Nu ska jag sätta lite fart och klä på mig och gå ut och starta bilen och rasta hundarna och... jo, åka upp och väga Iris och se om hon blivit lite smalare, köpa en ny klicker då mina tre gamla har gått upp i rök :-O.

Hundbilen behöver lite nya delar, men en provisorisk reparation ska utföras idag. Hoppas det funkar den här gången med =)

Hoppas på drömvinsten på Lotto även den här helgen, det skulle sitta bra så här i fattigdomen efter julmånaden ;)).

Drömmar! De är livets krydda när allt känns lite trist!

Ha en bra dag i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar